Direktlänk till inlägg 8 juni 2013

Vem kan älska mig?

Av Rebecka - 8 juni 2013 18:15

Jag trodde aldrig livet var så svårt,
jag trodde aldrig hjärtat va så hårt

Med människor som älskade varann,
jag trodde på att drömmen den var sann
Nu står jag här och orkar inte mer,
nu undrar jag om Gud hör när jag ber

Alla mina ord har tagit slut,

det känns som allt mitt hopp har tagit slut

Och när jag ser den värld vi lever i,
ett litet barn som ropar inuti

Alla har vi röster av behov,

en längtan att bli älskad och betrodd

Jag trodde att jag kände dig så väl,
men jag har mycktet mera i min själ

En allting som du inte kunnat se,

men kärleken den måste våga ge
Och alla mina tårar som jag har,
alla min frågor som finns kvar
De måste få ett svar och hitta hem, igen

Jag väljer tron på framtiden, på sanningen
om vem jag är!

Jag ropar ut i natten:
Vem kan älska mig och se, se mig som jag är

kan älska nu och här, för den jag är

Vem kan älska och förstå, hur tiden börjat gå
att allting måste ordna sig, vem kan älska mig?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards